OTVORENÉ KURZY
Otvorené kurzy rozvíjajú prevažne "soft" zručnosti účastníkov a sú vedené vždy jedným lektorom. Školíme vo vlastných priestoroch malé skupiny účastníkov, max. 12 osôb. Každý účastník dostane Certifikát o účasti na školení. Po ukončení školenia poskytujeme každému účastníkovi individuálny koučing po telefóne, ktorý upevňuje nové zručnosti v praxi.
Warning: ksort() expects parameter 1 to be array, null given in /www/doc/www.cadetgo.sk/www/lib/kurzy.lib.php on line 389
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /www/doc/www.cadetgo.sk/www/lib/kurzy.lib.php on line 64
Warning: end() expects parameter 1 to be array, null given in /www/doc/www.cadetgo.sk/www/lib/kurzy.lib.php on line 69
MANAŽÉRSKA AKADÉMIA I základné manažérske zručnosti
Komplexný 4 dňový program základných manažérskych zručností je určený novým alebo začínajúcim manažérom. Unikátny vo svojom zameraním na prax a budovanie manažérskych postojov.
MANAŽÉRSKA AKADÉMIA II pre pokročilých
4 dňový program je pokračovaním prvej časti (nie je nutnou podmienkou). Umožňuje si osvojiť nové zručnosti pre rozvoj výkonného a motivovaného tímu.
RIADENIE ZMIEN riadenie zmien pre manažérov
Postupy a nástroje ako zmeny pripraviť, viesť, potlačovat odpor proti zmenám, uzatvárať a vyhodnocovať. Ako komunikovať zmeny a riadiť emócie pracovníkov. Ako dosiahnuť prijatie zmeny.
WEBINÁR ON - LINE vedenie ľudí na Home Office
On-line webinár, živo s lektorom
* Nastavenie pravidiel práce
* Zadávanie úloh a cieľov
* Nastavenie komunikácie
* Vyhodnocovanie práce
MOTIVÁCIA pracovníkovako motivovať bez peňazí
Základy manažérskej motivácie podriadených, tvorba motivačného prostredia a využívanie motivátorov. Motivačná typológia podriadených.
HOME OFFICE
NOVINKA! Prezenčný kurz.
* Efektívne techniky vedenia
* Nácviky situácií z praxe
* Nastavenie pravidiel práce
* Nastavenie a precvičenie komunikácie
DELEGOVANIE ako byť efektívnejší
Delegovanie ako nástroj efektívneho využívania času manažéra. Bloky zabraňujúce delegovaniu. Techniky a nutné podmienky pre úspešné delegovanie.
VEDENIE PORÁD ako zažiariť a nestrácať čas
Príprava, plánovanie, vedenie, moderácia a zakončenie efektívnej pracovnej porady, ktorá bude prínosom pre celý tím.
Riadenie zmien pre HR činnosti a role HR pri zmenách
HR manažér ako aktivná podpora zmenových procesov, techniky a zásady pri príprave, realizácii a zakončení zmien. Kedy a ako pomôcť manažérom pri zmenách.
PREZENTAČNÉ ZRUČNOSTI základy dobrej prezentácie
Základné techniky a postupy pre zaujímavé a úspešné prezentácie pred skupinou. Ako začať, ako zaujať, ako moderovať, ako zakončiť. Stres z vystupovania a ako sa ho zbaviť.
UMENIE VYJEDNÁVAŤ technika a taktiky úspechu
Techniky a taktiky vyjednávania, nácviky vyjednávacích situácií. Príprava na vyjednávanie, ako sa brániť manipulácii druhej strany.
ASERTÍVNA KOMUNIKÁCIAv komunikačnej praxi
Principy a zásady asertívnej komunikácie. Asertívny postoj a asertívny prejav. Nácviky komunikačných situácií. Ako sa presadiť s ohľadom na potreby druhých.
REČ TELA tajomstvo neverbálnej komunikácie
Návody ako zlepšiť svoj osobný prejav v reči tela, ako silnejšie pôsobiť na druhých. Čo všetko môžme poznať z reči tela našich komunikačných partnerov pri jednaniach, poradách, vyjednávaní.
TIME MANAGEMENT 4.gen. ako riadiť výkon a čas
Návody a postupy ako efektívnejšie využívať pracovný čas. Techniky plánovania, voľba priorít činností. Zmena našich návykov, boj s odkladaním.
VEDENIE PROJEKTU príprava, vedenie, zakončenie
Ako projekt pripraviť a viesť, ako uzatvoriť a vyhodnotiť. Kostra projektu, projektové fázy. Vedenie projektových stretnutí. Základná príprava projektového manažéra.
TRAIN the TRAINER lektorské zručnosti
Nácvik technik ako rozvíjať druhých. Štruktúra a zásady ako sa nové činnosti učiť, vysvetliť, precvičiť, upevniť do praxe. Nácviky spätnej väzby a osobného vystupovania. Ideálne pre trenérov a manažérov.
HODNOTIACE POHOVORY so zamestnancom
Zásady pre správne vedený Hodnotiaci pohovor, jeho štruktúra, príprava. Ako vyhodnocovať plnenie cieľov a ako stanovovať KPI. Aké sú riziká a úskalia.
PREDAJNÉ ZRUČNOSTI umenie úspešného predaja
Zásady úspešného predaja. Predajné techniky, motivácia zákazníka. ako vyzerá predajný cyklus. Psychohygiena predajcu.
PODVEDOMÉ SPRÁVANIE SPOTREBITEĽA ako na zákazníkov v 21. storočí
Ďalšia priemyselná revolúcia nie je o viac a viac dátach. Je o hlbšom pochopení vášho zákazníka a psychológií spotrebiteľa.
RIEŠENIE NÁMIETOK klientov a zákazníkov
Námietky ako neoddeliteľná súčasť predajného rozhovoru. Využitie námietok k argumentácii. Techniky ako námietky zvládať a ako reagovať vo vypätých situáciách.
MAJSTRI VO VÝROBE vedenie ľudí a komunikácia
Manažérske zručnosti v špecifickom prostredí výroby. Rozvoj majstra od profesného odborníka k manažérovi, ktorý vedie podriadených k výkonu a spokojnosti.
STRES MANAGEMENT cesta k výkonnosti
Ako rozpoznať stresové signály a ako pracovať so svojim stresom. Techniky ako stres uvolňovať a ako mu lepšie odolávať. Ako dosiahnuť životnú rovnováhu a predísť vyhoreniu.
Adresa
CADET GO Slovakia | T: 0905 253 933 |
Agátová 22 | E: info@cadetgo.sk |
841 01 | W: www.cadetgo.sk |
Bratislava 4 |